Thursday, March 26, 2009

ape yg penting? kerjasama!!

big bro : 'ape yg penting? kerjasama!!' (smbil gelak2...gelak yg aku mmg xsuke dgr!!!!)

me : 'eee...ape tu??' (smbil buat muke selenga n mls nk layannn...)

big bro : 'ape yg penting? kerjasama!! hahaha...dia xtau tin(lil sis)'

me : 'ntah pape jek...'

big bro : 'ape yg penting? kerjasama!!'

atin : 'kerjasama!!!'

big bro : 'nnt ko tny atin...haha'

me : 'hmmm....'

then, bpe2 ari (aku xigt bpe2 ari o aritu jugak...fyi, thun lps pny cite ni) rmi2 tgh tgk tv, n dgn busan xde cite, my lil sis bkk la cite ni...'WONDER PETS'...hahaha...layannn beb..
bru aku tau, ape yg abg aku slalu dok p'kotak katik kn aku slame ni...hahaha...dpn dia, aku cntrol xlayan...tp blkg dia, aku layannnnnnn....hahahan
cite xabis di situ....dlm forum yg aku join pn, ade gak org yg tau psl cite ni!!...bkn bdk2 je suke cite, mak2 bdk pn suke...hahaha...lawak2...
n t'bru, mse final raja lawak 3 (aku tgk ok raja lawak, sbb nk tgk nabil n sepah jekkk...hahaha)...mse nabil + jozan tu wat lawak...ade lak dorg sbut psl WONDER PETS ni...nyanyi2 lgu wonder pets ni...

so, kesimpulannye aku nk ckp, rmi gak yg tgk WONDER PETS ni...hahahaha..cool!!!
aku lg suke malay version kot, lg lawak dorg nye nyanyi n suare tu....hahaha


fyi, family aku skrg (termsuk mak sume)...bile ktorg ade prob jek o ade bunga2 nk meletup, msti ade yg tbe2 nyanyi 'APE YG PENTING? KERJASAMA!!'....n sume gelak....(biase abg aku la yg nyanyi ni.....adusss)


lirik :

Telefon, telefon berbunyi…
Telefon, kami datang.
Telefon, telefon berbunyi…
ada haiwan dalam bahaya!!

ada haiwan dalam bahaya!!
ada haiwan dalam bahaya, di sana…
apa yang penting ?kerja sama..

apa yang penting ?kerja sama..
Wonder Pets Wonder Pets…

kami datang..
membantu (anak haiwan) yang kesusahan..
kami tak besar..
dan kami tak kuat..
bila bekerjasama semua jadi mudah..


No comments:

Post a Comment