Monday, March 1, 2010

Ape Nak Jadi???



Aku tau aku perempuan... aku tau aku tak layak ckp psl bola... aku tau aku tak pandai main bola... aku tau org sume igt aku tgk bola sbb org2 yg ensem... tp org tak tau, aku mmg tau ape tu offside... org tak tau, klu aku tgk match, lg2 Chelsea, aku akan rse puas... org tak tau, aku bgitu sirius black tgk bola!!

Kembali pd cite yg sbnr... Chelsea kalah dgn Man. City... aku tak tau nape aku bgitu terkesan dgn match ni... pdhal biasela kan adat bertanding... n pdhal weekly match biase je pn... tp aku sgt down..

Pd mlm kejadian.. aku bersmgt tgk match itu... arggh... sume mcm h***m... leh aku katekan, keeper Man.City lg ok drpd Hilario tu... mbe aku sgt terkesan & tertekan sbb :-

1) Chelsea bru jek kalah dgn Inter Milan
2) bdk MU tak benti2 msg aku... even aku tak reply pn!
3) Lyssa takde online utk aku luahkn
4) K.diana (housemate), takde... utk aku luahkn gak (even dia juz leh dgr n tak leh bg respon sgt)
5) mbe aku PMS!!
6) dgn kepala aku pening... tak tau psl ape.. arghh!!
7) mbe......hmmmmmm...........arggghh!!

tu jela antarenye~~

sirius black..... aku sgt2 down pd mlm berkenaan.... takde sape2... no one!! last2 aku call mak aku.... luahkn...hmmmmmm


p/s : ~in a recovery mode~

2 comments:

  1. aku baru sahaja membaca ini..ak amat2 bersalah sbb mengabaikan ko pada malam itu..kepada budak manU ak mmg banned dy la..klu la ak knal budak ni, mmg da lama ak hentam..seb bek atika x kenalkan ak..sbb lgpon, ak mmg xhingin nk knal ngan budok 2 kekdahnye..ahak..
    xpe, kite b-2 dlm recovery mode skg..lg2 la pas dpt msg sevinier n mug..haruss lebih bertabah!!

    ReplyDelete
  2. takpe Lyssa... harus slps kejadian itu, aku down, dan ko juge tmpt aku luahkn... dan aku kembali ceria, stlh mendapat call ko tu~~^__^

    yup... still in a recovery mode...! hny memikirkn perkare2 yg best saje!

    same2 bertabah!!

    ReplyDelete