Monday, January 30, 2012

Kalaulah...

Kalaulah perkataan 'kalau' tu takde dalam dunia ni...

Minggu lepas, aku jumpa Yaya & Ada. Girls day out. Tapi kali ni tak tengok wayang pun sbb masa tak mengizinkan. Yela, sampai2 Mid pun dah pukul 12 tgh hari. Takpelah, janji jumpa! Bermacam halangan yg aku tempuh utk jumpa Yaya. Hmm... yela, salah aku. *semua kan mmg salah aku*

Yaya drove all the way from Tg Malim. Sgt bergaya hokkay! :p Jumpa Yaya & Ada, terus jek aku start membebel yg mcm2. Dan seperti biasa, Yaya..... hmm.. dia mmg tau mcm mana nak meredakan aku. Thanks Yaya!

Berborak dgn Yaya & Ada. Bertukar2 cerita. Dan mcm biasa, byknye aku lah yg membebel, cerita pasal family aku, life aku etc. Macamlah best sgt kan, tapi dorang yg suh cerita, aku pun cerita jela.

Dorang ckp, life aku jela yg berwarna. (Dorang taktau ape disebalik warna2 tersebut....hmm)
Dorang ckp, life dorang dull, mcm biasa jek. (Dorang taktau yg aku nak jek life mcm dorang!)
Yaya ckp, aku dah kurang membebel/mengeluh yg mcm dulu. (Yaya taktau yg aku dah mcm tegar.... ke pasrah?hmm)

Yang pasti, aku seronok sgt jumpa Yaya & Ada! Lagi seronok dgr dorang nak sambung PHD! Lagi lagi seronok td dpt berita yg Lyssa dapat offer Master.

Aku? Hmm.... Kalaulah.....


Yaya, Thanks for the novel & chestnut!


CD Dhoom yg Yaya baru pulangkan & ada lg tiket bas MUR-KL Tahun 2006!
(sebenarnye aku pun tak igt yaya ade pinjam cd ni :p)


Sekian....

p/s : Alhamdulillah.... masih bernafas di bumi ALLAH walaupun byk dosa telah dilakukan. Astaghfirullah Al-Azim

No comments:

Post a Comment