Sunday, February 12, 2012

010112 : Tahun Baru Yang Penuh Kesyukuran - Bertunangnya Zma



Akhirnya! Bertunang juga zma :p Alhamdulillah. Kan aku dah ckp sebelum ni, aku seperti rasakan yg kali ni Zma punya bf, yg last n insya-ALLAH selamanya. Amin!

I am really really happy for you Zma. Really! Looking at back then, how you struggled to find your so-called 'The One' and finally, you deserved it. Harapnya majlis nikah n kenduri berjalan dgn lancar dan meriah. Insya-ALLAH, aku datang ye :).


Ketika menunggu pihak lelaki tiba


Sesi menyarung cincin. Dah dicop! :p


Mereka bertunang. Tahniah!

Wawa - Selamat melahirkan baby boy!
Hajar & Aini - Dah bertunang dari tahun lepas.
Zma - Bertunang & Insya-ALLAH berkahwin tahun ni juga.

Off Topic. Masa aku balik kg aritu, tibe2 mak aku buat lawak yg tak kelakar pun.

Abang : Mak nnt nak buat Aqiqah kat kg (utk baby baru)
Mak : Boleh. Ha, nnt buatla sekali akak tunang.
Aku : Ehhh... mak ni...
Abang : Ha, buat la sekali ko tunang, pastu ko leh support sikit. (Hamboiii)
Aku : Ehhh... mak....
Mak : Takdela.. Main2 jek.

Serius tak kelakar ok! Dan kejadian ni takde kena mengena dgn pertunangan Zma.

Sekian.

p/s : Aku redha.

Alhamdulillah... Syukur ke hadrat ALLAH S.W.T masih diberi peluang utk bernafas dan meneruskan hidup di dunia ini, walaupun telah byk dosa yg dilakukan.

No comments:

Post a Comment