Monday, April 9, 2012

Aku Demam

Aku jarang demam (berapa kali perlu aku katekan?). Syukur ALHAMDULILLAH, aku jarang demam. Tp bila aku demam, agak teruk sikit (berapa kali aku nak aku ulang?).

Aku jarang demam. Mak pun tau. Bos aku pun tau. Opismate aku pun tau. Siap budak depan aku ni cakap, 'Yes!!! Akhirrrnyaaa'. Hehehe...

Tp demam kali ni tak seteruk demam sebelum ni. Takdela aku pengsan. Cuma tak larat. Kat opis, aku tido saje. Dgn selsema, batuk. Akak sebelah aku siap cakap, "Ika demam ni jadi mcm baik lah". Yelahh.. tak larat kot..

Tp yg buat aku rasa terharu sampai tergaru2. Bos aku mmg perasan aku jarang demam n suruh aku balik rumah. Opismate belikan air badak utk aku (aku tak suruh pun). Nak balik awal tu, budak depan aku tu siap offer nak hantarkan balik lagi (walaupun nada nya spt main2 jek :p). On the way balik, mereport kat mak, dan mak pun tau kalau aku demam, mmg teruk sikit. Mak cakap, rasa mcm nak terbang ke KL jek. (boleh pulak aku jawab, "Terbang laa.. Dtg la sini" (T_T). Terkeluar sikit air mata)

Setelah tido & minum soluble, aku ok sikit. But still..... hmmm...

Sampai skrg, selsema effect kat telinga plak. Hmmm...

Semoga cepat sembuh Atika! Amin!!


p/s : Aku demam... aku tak bohong dan aku tak main2...

No comments:

Post a Comment