Wednesday, October 27, 2010

Chelsea Menang... Aku Demam Pengsan

balik kg... jage qiesya... bygkan kt rumah tu, 5 org jage dia... fuhh... x larat! hehehe.. makin besar, makin kuat main.. kekeke

tp itu bkn citenye, citenye adelah... aku demam pengsan! aku jarang demam.. mmg sgt jarang... sampaikn kdg2 jeles dgn opismate, dorg bleh jek nk amik mc, aku, xde chance pn.. erk..*bersyukur ler ptutnye!! Alhamdulillah!*
tp bile aku dh demam, mmg sgt teruk la... tp nk baik pn, sekejap jek, sehari jek, pas mkn ubat, tido, dah ok la... tp ahad lepas, aku demam... dah mkn 5 bijik ubat, pn tak baik2! nasib baikla demam kt kg, sbb ade mak tlg jage... sampaikn mak ckp, nak balik jugak ke? T_T... sbb tu, aku slalu berdoa, klu aku demam, biarlah kt kg... sbb klu aku demam, mmg sgt teruk..
ahad tu, aku teruskan niat balik KL jugak... bkn ape, klu aku ari isnin, kang payah, nk kene naik bas sume.. mls nk pk.. dgn tak laratnye... baik aku balik ari ahad, ade abg, dah sah2 dia anta terus kt pintu umah tu...
demam kali ni, pd aku agak teruk jugak la... tak pernah2 aku mengangis, mengenget, kali ni, aku menangis mengenget kt mak.. (erk.. tau ke mengenget tu ape? xtau? abaikan sajork)... dgn kepale mcm kene lenyek dgn streamroll, badan panas tp aku rasa sejuk...badan plak, sengal2... huhuhu.. mmg tak ok! klu demam biase, klu org tny ke ape, aku akan ckp, 'still ok lg'... ni klu aku dah mcm tu, tak ok, mmg benar2 tak ok la tu...
isninnye, aku amik mc.. pegi jmpe doc pn, jalan pn lmbt jek... tak larat! T_T... Ya ALLAH, time tu la rase, hidup sihat tu sgt berharga... doc bg 4 jenis ubat... aku yg x suke makan ubat ni, terpakse menelan segala jenis 'dadah' itu... dgn tak pernah2 aku beli beli cool fever, kali ni, aku beli gak cool fever, tepek kt dahi... pnyla nk sihat..!!
pas jmpe doc, mak ade call (slalu aku yg call mak)... tny, dh ok ke x... mak T_T
Alhamdulillah... sihat gak... demam dh kebah skit... tp mulut aku ni pahit jek rase.. agaknye, bg minum air gula pn blum tntu rase manis...

mlm tu aku ckp kt Lyssa, aku demam.. smlm baru aku ckp kt yaya, aku demam... dan mrk berdua boleh ckp, "nak suh ko berehat tu... terlampau letih"... erk... same plak.. kekeke... yela, aku berehat la ni..

aku x leh amik cuti/mc lame2 dlm mggu ni... byk sgt keje! (aku x suke ckp byk keje... tp bile aku dh ckp, maknenye benar2 la tu)... dr last wik, keje menimbun...
so.. dis wik klu boleh, nk setel segalenye... walau ape jua pn alasan!! kene siapkan jugak!


kesimpulannye... makan la ubat! T_T

Qiesya demam, pastu makngah... smlm pak uda plak demam... T__T


sekian... dari aku yg m'harapkn 'Lampard' akan jage aku mcm mak jage bile aku demam..

p/s : Chel mng lagi... aku tgk match itu...

No comments:

Post a Comment