Sunday, October 17, 2010

Chelsea Seri....... Liverpool sdg ketinggalan

aku kesuntukan masa.....

ok.. xpe.. teruskan...

kalau tgk cite2 korea, derama2 melayu... kan ade part pelakon2 tu kunun2 pegi kt satu tempat or tgk gmbo or someting yg leh dorg terigt2 masa silam kan... ade kan? pastu dok feeling2 sedih.. layan perasaan bagai... tibe2 bnde tu jadik kat aku.. benar2 ni... dah dekat sebln kot aku tak pegi tmpt tu, tibe2 pegi... mule2 ok la, pastu mase kwn2 aku ni gi solat (aku plak ber'cuti' kekdahnye), tggl aku sorg2... mulelah aku terigt2... layan perasaan... erk... bezanye kalau dlm cerita tu, adelah background muzik bagai... yg aku ni, xde ler muzik2 bagai... tp klu ade background muzik tu, mmg layan habis la... yg kwn2 aku ni plak, lame plak dorg gi solat (zikir pjg2 kot)... pastu calling2, ckp odw... tp tgk x sampai2.. cett... ni la padahnye keluar dgn 'pasangan kekasih'... jalan haruslah mcm perantin! :p

mlm ni.. konsert/showcase JYJ, stands for Junsu, Yoochun, Jaejoong... ex DBSK (kpop group)... x kenal? xpe, tak wajib kenal pn... citenye adelah, sume geng2 korea aku mst tgh berseronok tgk performance dorg... erk... aku mmg nak tgk!! (ala2 mcm konsert SUJU aritu)... tp bajet takdok.. lg pn... ntah, skrg emosi tak bape nak stabil (aku menyalahkan diri aku yg tgh 'red flag' kekdahnye).... owh chinggu!! mianhae!! mian, tak dpt join korg! T_T

haish! *sigh*

sekian.... dari aku yg ntah ape2... kali ni benar2 kene masukkan 'dadah' dlm badan

p/s : Chelsea seri.... mst sbb Lampard tak main... makenye, dimaafkan...!! dan Gol Cahil, sgt cun! Liv teruskan usaha.. lalalala~

No comments:

Post a Comment