Friday, October 15, 2010

Tido Itu Best

Aku suke tido. Enough said! :P

Aku akan tido bile :-

- bile aku mengantuk, aku tido la kan.. biasenye, malam la.. (ni kire normal rutin la ni)
- bile tak keje, lepas subuh, kalau aku malas yg amat, aku akan tido balik..
- bile kt opis, lunch hour.. kalau tak keluar lunch la..
- bile kt opis, aku dah mengantuk tahap cipan (slalu terjadi bile mlm smlmnye aku tido lambat.. dan keje pn mcm kambing jek)... biasenye aku akan tersengguk depan laptop... (mcm smlm)
- bile cuti, tak keje, tak gi mane2... ptg pas zohor, mcm wajib tido jek...
- bile demam, makan ubat, terus tido yg lame... bgun, sgt segar!

- bile dalam bas.... erk...
- bile byk sgt masalah... byk bende nak fikir... aku malas nak fikir, aku tido...
- bile aku terigt2 sesuatu bende... aku akan tido... dgn harapan akan lupe bnde2 itu..(tp hakikatnye.. manela leh lupe)
- bile takde bende nak buat, aku akan tido... (ni tak bagus.. sbb badan akan lemau)
- bile Lyssa xde di alam maya.. aku dah taktau nak surf ape... tak mengantuk pn, aku tido, pejamkan mate.. (nak jugak kaitkan Lyssa.. kekeke.. dah "in a relationship with Lyssa" katenyeee~~ hahaha... anak2 cucu2 cicit2, saye adelah perempuan normal ye...)

tu jek setakat ni yg aku igt, bile waktu2 aku tido...

Sedikit
info ttg tidur...

sekian.... tido itu best!

p/s : Lyssa tak suke tido~~lalala...

2 comments:

  1. bile masa aku xsuke tido ni..lalalala~~aku adelah spesis suke tido seperti mu juge..bezanya, aku klu nak tido, aku xkire , aku akn terus tido wlau ape pon alasan..hahahaahahahhaahahaaa..syabas sbb ko bleh tido dpn laptop kt opis..klu aku ni, cmne nk tido dpn student??**garu kepala**

    ReplyDelete
  2. T__T ko boleh join tido skali dgn student2 ko yg slalu tido dlm kelas tu.. :P

    ReplyDelete