Tuesday, December 14, 2010

Chelsea Draw... Waiting for Lampard

Aku takde mood nak tulis, tp aku nak tulis gak. Kenape? Suke hati aku la kan (boleh x jwb gitu? tp dah jwb dah pun)

Last week was fun & enjoyable weekend. Met all my beloved. Alhamdulillah. Mak & family kt kg sihat. Dia sihat. Lyssa & Farah sihat. Aku? Flat. Semalam balik keje terus tido sampai tak sedar, sedar pun kul 10 hny utk amik hp kt luar (oh.. skrg dah tak berani tinggal2 hp or brg berharge kt luar bilik)
Semalam lgsung takde mood (slalu aku akan ok, tp klu mmg dah ckp takde mood, mmg TAKDE MOOD).

1) maybe pasal keje yg berlambakan tp malas nak buat tp buat juge
2) penat weekend yg best, takpe berbaloi
3) entah.. tibe2 jek rase cm tak best.. dan taknak bercakap
4) macam2 bende yg tak patut aku fikir, aku fikir.. sampai dah mimpi ngarut2.. (haa.. padan muke! Berdoa semoga sentiasa dilindungi oleh ALLAH S.W.T dan berada dalam redha-NYA.. amin)
5) kesemua di atas




sekian.... oh, lupe.. harus memanjatkan kesyukuran (Alhamdulillah) kerana masih bernafas di muka bumi ini dan menjalani hidup spt biase, walaupun byk dosa telah dilakukan... amin.. Atika, harus kembali ke pangkal jalan (T_T)





p/s : ape nak jadi Chelsea? Tunggu Lampard jela

No comments:

Post a Comment