Wednesday, December 15, 2010

Ramalanku Benar Belaka

Aku igt 2-3 hari baru nak update blog, tp oleh sbb bende dtg secare tibe2, gigih aku tulis blog lagi. Dan mcm biase, suka hati aku la kan.

Aku rase skrg ni mmg musim org kawin la. Memang la skrg cuti sekolah dan ramai org kawin. Tapi aku mcm rase ramai benar org sekeliling aku, or kire org yg aku kenal la, nak kawin. Bagusla tu, Alhamdulillah. Masing2 dah jumpa pasangan utk teruskan hidup yg singkat jek ni.

Malam semalam, mcm malam sebelumnye. Takde mood. Serius, pas solat isyak aku tido, letih yg amat. Tp dalam kul 10 lebih, aku t'bangun sbb nak minum air dan tgk2 ade bdk ni, pakai hanger aku! Terus takleh tido, sbb menahan geram dan memikirkan esok nak basuh baju, kene gak ckp kt bdk ni, nak balik hanger! (Misi berjaye pagi td... ngeh3)

Fakta : aku kdg2 mmg tak off laptop, YM pn biar online walaupun INVISIBLE :).

Tibe2 mase nak tunggu turn mandi pagi td, aku sempat tgk laptop aku, tgk2 ade 2 YM yg buzz aku. 1st, of coz Lyssa! 2nd, encik.... Encik??!! (terus terbukak mate besar, tak jadi mamai, terus segar)

Dia mmg suke bagi offline msg mcm tu :-

Encik: salam....
Encik: mana menghilang? lama tak online...?
Encik: nak menjemput nie....

*tibe2 rase rugi plak tido awal smlm*

Nak menjemput? erk.. erk.. erk.. kan betul telahan, ramalan, instinct aku sebelum ni, dia dah nak kawin. Takkan dah lame gile (dekat 6-7 bulan) tak contact aku, tibe2 contact nak menjemput pegi makan2 kot. Takpun nak menjemput pegi party birthday ke ape. Harusla nak menjemput kenduri kawin. Yela, dulu pn aku mmg pernah ckp kat dia, kahwin nnt jemput :).

Hmmm... so, that's the end... Takde rase ape2 pun, malah gembira (serius!).. Sbb dia berhak dpt yg lebih baik dan sepadan dan sesuai dgn dia. Ingatan tetap ade pada dia, 1st time kot. 1st time org treat aku like a real woman.

Aku? Aku hanya berdoa semoga ALLAH S.W.T mudahkan perjalanan hidup aku.
Aku? Aku letih dah nak fikir benda2 ni.
Aku? Aku penat keje
Aku? Aku perlukan cuti.
Aku? Aku tak sabar nak tunggu end of this month. New Year 2011. So, I can clear up everything and focus my ownlife.


sekian.... Lampard! Bile nak pinang aku ni? (T_T)


Alhamdulillah.. masih lagi bernafas di muka bumi ini dan pergi kerja utk mencari rezeki yg halal..walaupun banyak DOSA telah dilakukan... Amin..!

No comments:

Post a Comment