Tuesday, December 28, 2010

Relevankah Aku Dihatimu Lampard?

Syukur, Alhamdulillah. Masih bernafas di bumi ALLAH S.W.T dan dpt meneruskan perjalanan hidup walaupun telah byk DOSA yg telah dilakukan.

Terasa mau menulis. Dan seperti biase, suka hati aku la kan :p.

Balik keje tadi, sampai kat monorail KL Sentral, dah hujan. Tgk org sume ramai berteduh. Kenapalah org takut sgt hujan, bukan mati pun kalau kene tp demam la sikit. Dan mungkin takut pakaian basah. Hmmm.. Aku? Tadi aku terasa nak jalan dlm hujan. Selalu aku lari, cepat2, tp td ni, aku jalan jek dan tak lalu tepi2 kedai pun.

Sedang aku jalan, melayan perasaan, tibe2 aku terasa ade org lalu bertentangan sebelah aku dan payungkan aku utk sekejap. Mulenye aku tak perasan, tp terperasan sbb tgh2 hujan, tibe2 takde hujan pulak sekejap. Then, aku pun pandang belakang balik, erk.. mmg ade org yg pegang payung td dan payungkan aku, lelaki.. erk... agaknye kalau dia berjalan beriringan dgn aku td, maybe dia dah payungkan aku sepanjang perjalanan.. feeling2 cite korea ke ape? cettt.. Ntah2 dia nak mengelakkan payung dia dr terkene org depan, tu yg terpayungkan aku ke ape..

Tapi aku tetap teruskan perjalanan dalam hujan. Seronok gak main hujan ni. Tp nnt kalau demam, padanlah muka aku ye! Adeh!

Dalam bas, hujan semakin lebat. Tibe2 aku seronok pulak. Turun bas, mmg lebat gile! Kali ni, aku mmg betul2 basah kuyup. Still tak mati lagi kan? So, nape nak takut dgn hujan. Hujan tu kan Rahmat ALLAH S.W.T. :)

Sgt BEST main hujan tadi. Utk seketika menghilangkan sikit ape yg ade di kepala hotak ini dan boleh berfikir dgn waras.

sekian...

p/s : dah main hujan, harap mandi ye! Arsenal wins against Chelsea... Congrats Lyssa! (T_T)

No comments:

Post a Comment