Wednesday, August 11, 2010

ByE~!

last week... bile dpt tau opismet baru ni nk pindah (tuka keje lain), aku try terima... tp 1 hari tu, mmg aku tak byk ckp dgn dia la... *aku msg Lyssa (yg kebetulan tu msg aku), meluahkn kesedihan aku ni*aku pn xtau nape, pdhal dia baru jek keje sini.. kak Mida, yg dh lame keje, dh dekat setahun aku dgn dia, tp bile dia resign haritu, aku cm biase jek.. maybe aku tak rapat sgt kot dgn dia.. dan mmg pd awlnye pn, mmg aku set kn kt minda, kt opis, jgn rapat sgt dgn opismet..
tp dgn opismet baru ni, dia baru jek 2 bln kt sini, tp aku lg byk berckp dgn dia, banding dgn yg lain.. maybe sbb ade bende yg aku nk merapu dgn dia, cth : ckp psl bola, psl awek dia, psl bdk yg dia nak usha dan dia suke berckp n bercerita, aku dgr jela... keke
tp last week tu, dpt tau... yg maybe dia dpt keje lain, aku try think positive... esknye n hari2 dlm minggu lepas, aku asyik tny dia jek, dh dpt offer letter ke belum.. dh ckp dgn En. Azhar ke belum.. bla.. bla.. kire aku dh bersedia la.. cpt2 aku belajar Visual Studio n SQL Server tu drpd dia..tp sampai jumaat minggu lepas, offer letter tak dpt lg n dia ckp, maybe tak dpt kot... aku pn, cm biase jek...
tibe2 smlm, dia ckp, company tu dh call n suh amik offer letter.. adeh... sedih gak... sbb pegi balik keje dgn dia, xdpt la aku balik awl lg! :(... nasib baik aku dh mind set, dia akan pergi, n betul dia pergi... smlm juge, aku byk sgt keje... tak byk sgt ckp dgn dia... hmm...
arini pulak, aku dh boleh terima kot... n aku cm biase, tny lg.. bile nak amik offer letter sume.. hmm...
sbb tu kdg2 aku susah atau taknak rapat sgt dgn org... nnt bile tibe perpisahan tu, mst sgt sedih! dan semestinye, setiap pertemuan akan ade perpisahan... makenye bersedia jela!



cakap psl keje plak... aku mmg tak suke cite psl keje.. ntah... tp yg pasti, kalau ade keje byk n aku phm n aku reti nak buat, aku sgt suke! bagi la keje tu byk2... sgt suke!bile byk keje, kite akan fokus n takkan memikirkn bende lain... dan smlm mmg betul2 aku bz... bz mencari error~! pdhal dh dpn mate pn, tak nampak2.. haish! brape kali ntah aku igt kan diri aku ni, as a 'cashier cabuk', please think outside the box! pdhal, dgn 1 line jek, bende tu dah boleh run... adeh..



print screen mase kt tmpt keje lame (sungard)... byk tu bkk program, tenet sume leh buke sesuke hati...kekeke *sgt heaven time tu*

p/s : adeh... kembali la aku pd monorel~!

4 comments:

  1. setiap pertemuan pasti ada perpisahan...ko kehilangan dia dan menutupi kehilangan itu dgn sibukkan diri...

    JOM JADI WORKAHOLIC~!!

    miss u dear...TT___TT

    ReplyDelete
  2. mmg sentiasa sibukkn diri je ni...

    dgn dia jek aku byk ckp, dgn org lain.. adeh.. payah...

    AKU SGT SUKE JADIK WORKAHOLIC OK~!!

    me too.... nomu bogoshippo!!!!

    ReplyDelete
  3. kan..bila da jumpa someone yg kita ley get along (satu kepala)....nak let go mmg susah...

    BAHEK..KITA SAMA-SAMA JADI WORKAHOLIC~!!

    ReplyDelete
  4. mmg agak susah!
    aku ni dh la jenis tak berckp sgt kt opis tu... adeh.. membisu la aku lg jwbnye kt opis tu..

    BEKERJA~~!! BEKERJA~~!!

    ReplyDelete