Friday, August 27, 2010

"Chelsea nak dtg mesia sminggu"

"Chelsea nak dtg mesia sminggu" - sender : Lyssa

terus tgn aku sejuk, perut aku sakit, dada aku berdebar2! *biar betul makcik ni*
tanpe memikirkan mase depan, terus aku call Lyssa, tny...

aku : ko bio betul wei... chelsea nak dtg m'sia? bile?
Lyssa : betul la... keluar berita smlm.. ni aku tgh download tv3..
aku : wei.. tak kan la *walaupun dlm hati terujaaa*... sbb skrg epl dah start.. tak mungkin dorg nk tour..
Lyssa : tak tau.. tp keluar ni ha kt buletin utama... ha.. ko dgr ni..
.
.
.
.
aku : keke.. tahun depan la wei..
Lyssa : yela.. ko boleh wat persediaan dr skrg!
aku : haruslaaa!! arghh.. mlm ni aku nk download berita tu...



~2008~haaa... sampai skrg aku tak jumpe2 cd gambar2 and video mase match MAS vs CHEL 2008!!
geramnye.. mane ntah hilang.. ke aku tak burn n dah terdelete dalam Dude (laptop lame) T__T
oh! NO!!


Biar betul?! adekah dpt tgk match Chelsea lagiii!! wah kenangan 2008!! Lampard! kali ni, kalau my madu dpt pass utk training pn, aku tetap nak pegi!! ah, xkire! *mase 2008, tak dpt ikut dia, dia siap ade pass utk training n ajak aku.. tp oleh sbb aku ni bru jek keje, takut nk mintak2 cuti ni T__T rugi2!*
Sape kate kite tak leh nk bermimpi2, berangan? dulu aku slalu jek berangan nk tgk match chelsea depan mate pale sendiri, siap berangan nk tgk kt stamford bridge lg... tgk2 2008 chelsea dtg malaysia, dpt jugaklaaa tgk dorg perform live! even hny tgk kt stadium melawati, shah alam je pn... tgkla, satu hari nnt, aku akan pegi tgk kt stamford bridge jugak!! **wahhh!! tinggi gile cita2**
berbalik pasal berita Lyssa ni... adekah benar?? T__T *tggu aku balik umah... dgr betul2 berita tu*




sekian, dari aku yg tak mahu berharap, tp harapan ttp ade...



p/s 1 : Lyssa! yok! kekeke... ape2 pn, benar atau tidak... berita/sms ko sgt2 buat aku gembira! ^__^.. thanks! *even tak sure lagi.. xpe!*
p/s 2 : berangan tu tak salah.. asalkan kite masih berpijak di bumi yg nyata....


UPDATE : aku siap download buletin utama! mmg BENAR! Chelsea akan dtg July 2011!! Lampard, i'll be waiting for u~~lalala...

2 comments:

  1. waaaaaaaaaaaaaaaaaa.........beshnya~~~~
    t ko ley tak tdo malam mengenangkan hubby nak dtg...kekekek~

    ReplyDelete
  2. tau xpe! dgn cons SuJu lagi.. kekeke

    ReplyDelete